torsdag 28 maj 2009


Jag vet att många vill att jag helst lämnar landet, men jag kommer inte att ställa upp personligen för Brutalpartiet i EU-valet. Min tid är alltför dyrbar för att ägnas åt andra människors väl och ve. Istället tänker Brutalpartiet skicka en folkilsken gorilla till Bryssel, för att röja upp bland all byråkrati och korruption.

Gorillan Bibbi ifrån Kolmårdens Djurpark är inte bara duktig på att argumentera sin sak och att övertyga andra om sin egen ståndpunkt – hon är även vältränad som få och vacker som en dag! I dessa hårda tider krävs en folkets representant med hårda nypor och Bibbi har de hårdaste nypor jag sett. Hittills har hon klämt ihjäl fyra djurskötare och trettiotre besökare i Kolmården. Det ska bli en fröjd att få se henne löpa amok bland korridorerna i EU-parlamentet! Om någon kan få till resultat så är det Bibbi ...

Rösta på Brutalpartiet! Rösta på Bibbi! Annars kommer hon hem till dig ...

Inga kommentarer: