måndag 25 maj 2009

DAGENS FRÅGA

till tre oskyldiga förbipasserande:

Vad tycker Ni om att folk nuförtiden hellre vill lyssna på en ljudbok än läsa en tryckt bok?


Holker Nuding, 39 år, blogginspektör
Jag tycker det är bra. Jag ser folk hela dagarna som går omkring med hörlurar och lyssnar på ljudböcker eller musik. Det betyder att jag slipper prata med dom.




Clarisse Bonchance, 28 år, frimurare
Jag älskar ljudböcker! Och tryckta böcker! Och TV! Och musik! Jag brukar lyssna och titta på allt detta samtidigt – tänk vad mycket tid jag sparar! Tid som jag kan använda till att lyssna på ljudböcker! Och läsa tryckta böcker! Och se på TV! Och ...






Jussi Eldstridh, 58 år, busschaufför
Jag lyssnar på ljudböcker när jag kör buss. Jag orsakar betydligt färre olyckor nu än förut, när jag läste böcker medan jag körde ...

Inga kommentarer: