torsdag 4 juni 2009

DAGENS FRÅGA

till tre oskyldiga förbipasserande:

Vad tycker ni om att Den Brutale Bibliotekarien blivit berömd genom att skriva elaka saker om bibliotekarier?


Shayun Heck Toob, 21 år, biträdande länspolismästare
Häftigt! Den Brutale Bibliotekarien gör en stor insats när han klämmer åt de där perversa typerna ... Förr lånade jag ofta på bibliotek, men efter att jag började läsa hans blogg så tänker jag aldrig gå dit mer ...


Taya Trenchqvist, 73 år, informatör
Den Brutale Bibliotekarien är störtläcker! Vet du om han är gift? Har du hans telefonnummer ..?







Izadora Lunk, 28 år, biblioteksinspektör
Jag tycker det är fruktansvärt hur denna marodör förnedrar en hederlig yrkeskår på detta vis! Tack vare hans illvilliga och groteska skriverier så tror ju alla att bibliotekarier är sadistiska, ondskefulla, arroganta och psykopatiska människohatare! Jag kan försäkra er att högst hälften av alla bibliotekarier passar in på den beskrivningen ..!

Inga kommentarer: