onsdag 5 november 2008

JAVISST GÖR DET ONT NÄR DATORER KRASCHAR ...

… varför skulle annars datortekniker tveka ..?

Min hemdator krånglar så det finns en viss risk att jag måste ladda in allt i den igen ifrån början. Alla program och filer försvinner … vilket inte är så farligt, men det är tidsödande och besvärligt. Var inte oroliga, kära läsare – denna blogg påverkas inte och finns kvar … och kommer att finnas kvar ända tills hela internet smälter (eller tills jag inte kan hitta på nåt mer att skriva om …).
Kommer ni ihåg förr i världen när man skrev nånting och det fanns kvar på papper ..?
Saker kunde i och för sig försvinna då också, vilket jag upptäckte när jag skulle leta upp mina gamla skriverier och lägga ut dom på bloggen …

Just nu känns det mesta så frustrerande att jag måste muntra upp mig med nedanstående seriestripp.

Inga kommentarer: