torsdag 6 november 2008

ALL IS WELL WITH THE WORLD ...

Jag har skaffat en myspace-sida: www.myspace.com/denbrutalebibliotekarien - det finns ingenting där ännu förutom en pressrelease för denna förnämliga blogg … jag är än så länge helt utan vänner på myspace, precis som i verkliga livet …

Reklamen gör sitt intåg på min blogg, jag uppmanar er att utforska Googles alla spännande resurser som kommer att annonseras här, vilka de nu är …
Om McDonalds och Coca-Cola har några kronor över så kan jag ta emot dessa också … Min integritet är till salu! Det viktigaste av allt är ärlighet – kan man bara fejka det så är lyckan gjord …

Mina musikprojekt är aningen försenade pga datorhaverier o dyl, men den som väntar på nougat (eller en Big Mac) väntar aldrig för länge … Fler än jag kommer att bli positivt överraskade av slutresultaten …

Nämnde jag att jag är sponsrad av Google? Det betyder att google när google och google istället för google utan att google på minst tre olika google har google till alla google … Google!

Inga kommentarer: