måndag 31 augusti 2009

DETTA INLÄGG ÄR SPONSRAT AV ...

I min desperata jakt på pengar så drar jag mig inte ens för att göra reklam för så kallade energidrycker. Av alla de tusentals olika märken som finns (och som smakar exakt likadant) så kan jag officiellt rekommendera Mad Dog – en österrikisk tillverkare som kom på idén att sälja en energidryck med ett djur som symbol, helt oberoende av liknande företag i grannskapet. Mad Dog har på kort tid etablerat sig som det mest populära märket bland trendkänsliga ungdomar utan smaklökar, kanske beroende på att deras produkt innehåller mer arsenik och skurpulver än konkurrenterna. Den är praktisk taget ofarlig att dricka – endast fyrahundra Mad Dog-relaterade sjukdomsfall har rapporterats den senaste veckan. Drycken är visserligen förbjuden i Norge, men allt är förbjudet i Norge …

Så, om ni inte tycker att denna sajt är tillräckligt rolig – ta en klunk Mad Dog för att döda några hjärnceller så kommer ni snart att skratta hysteriskt …

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahahaha... jag skrattar än../systerdotter..
ps.. man och "Mad dog" leverantör skrattde inte riktigt lika länge som jag ;-) *ler*