söndag 1 februari 2009

BLONDIN BRUTAL

Dagens gästbloggare är Blondin-Biddi.

Jag fyller ju snart nitton - så här på ålderns höst kan det vara dags att se tillbaka och reflektera över vad jag har åstadkommit här i livet.

Jag har på min företagswebb ("blogg" låter ju så gammalmodigt, väldigt 2007) rekommenderat många fina produkter. Några har kritiserat mig för smygreklam men det stämmer inte alls. Att dessa produkttillverkare vill skänka mig pengar har inget med min blo ... företagswebb att göra! Är det inte beundransvärt att affärslivet vill ställa upp och stödja unga ambitiösa kvinnor som jag? Om moderaterna satt i regering så skulle det inte vara fult att tjäna pengar ... vadå - sitter moderaterna i regering ..? Ja, men det är ju "Nya moderaterna" ..!

Jag har startat en nätbutik ScruYou som säljer undermåliga produkter till överpriser ... eller om det var tvärtom ...

Jag har fått vara med i TV! Visserligen TV4 men i alla fall ...

Jag började studera till läkare den 8 januari.

Jag slutade studera till läkare den 9 januari.

Av alla kända kändisar som blivit kända på att vara kända är jag den kändaste!

Inga kommentarer: