söndag 25 januari 2009

ALLA DESSA MAGAR

Jag har fått kritik för att jag är alldeles för rolig. För att råda bot på detta problem så kommer jag från och till att bjuda in gästbloggare på denna sajt för att på så vis undvika onödiga skrattsalvor. Först ut är Carl Pilt.


Jag har just återkommit till Sverige efter resor till Turkiet, Maldiverna, Hawaii, Alaska, Kuwait, USA, Lichtenstein, Japan och Halland. Tyvärr blev jag magsjuk i Japan och spydde i premiärministerns knä, men de verkade vana vid sånt.

Den här Mellanösternkonflikten borde lösas snart, tycker jag. Själv är jag strikt neutral i frågan, jag har aktier i både israeliska och palestinska företag.

President Obama och jag är gamla vänner, vi har träffats vid minst två olika tillfällen. När jag försökte framföra mina personliga lyckönskningar till honom så blev jag stoppad av säkerhetsvakter – vet de inte vem jag är?!

Hillary Clinton är allt en sjutusan till karlakarl. Jag har nog inte beundrat en kvinna så starkt sedan Margaret Thatchers glansdagar (hoppas att min fru inte läser det här).

Jag vill passa på att klargöra en sak klart och tydligt – jag är *INTE* far till Frankrikes justitieminister Rachida Datis nyfödda barn ..!

Inga kommentarer: