fredag 24 oktober 2008

V.L.O. IS COMING ...

Först av allt vill jag rikta ett djupt känt tack till alla nytillkomna tittare som strömmat till bloggen i dussintal den senaste tiden. Snart kan jag börja sälja T-shirts med mitt porträtt …

Jag vill bara förtydliga vem jag är: jag är inte en bibliotekarie som råkar ha humor – jag är en humorist som råkar jobba på ett bibliotek ... Om jag istället hade jobbat på t ex ett reningsverk så hade jag kanske skrivit små verser om avfallshantering …

För det andra vill jag förhandsinformera om mina kommande musikprojekt. Detta innebär mp3-filer och videor på YouTube o dyl. Ett av projekten är instrumentala, orkestrerade melodier – ”ambient dance” kanske (”lugna favoriter?”). Ett annat projekt är ironisk pop, med det uppenbara syftet att bli en One Hit Wonder … Mera information följer – om jag talar om för hela världen att det är på gång så blir jag ju tvungen att göra det klart …

Mellan musikprojekten, bloggen och sömn blir det inte mycket tid över till annat, allra minst vanligt hederligt arbete …

Till sist vill jag förvarna om att jag kommer att tillåta reklam på min blogg. Inte för att jag räknar med enorma reklamintäkter utan av ideologiska skäl. I dessa svåra tider gäller det att vara solidarisk med de kapitalistiska utsugarna …

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm..ironisk pop?
Som M.A.Numinen?